Saturday 18 November 2017

Mti Forex Tradere


Market Traders Institute (MTI) Ingen GRATIS stipend og kvalifiserte meg ikke til 100 tilfredshet Gurantee Jeg ble med etter en demo av et Fi-verktøy og rett på slutten av presentasjonen var salg av trening som inkluderte indikatoren og selvfølgelig hvordan du bruker den . Jeg kommenterer ikke kvaliteten eller egnetheten til treningen eller den plattformen. Det var ikke egnet for MT4, og jeg kunne ikke ha råd til deres 250mo plattform gebyr, og det er derfor jeg spurte MT4 spørsmålet. Jeg kunne ikke ha råd til deres kurs, men de tilbød på slutten GRATIS stipend, så trodde det var bra å gi det en tur. Mannen som ringte sa, måtte jeg elektronisk signere om 4 eller 5 skjemaer slik jeg gjorde det. men som en idiot ga jeg min CC-info og de anklaget - da hadde jeg glemt hvorfor jeg gjorde dette (jeg har vært deprimert siden min mor døde noen måneder før) Uansett etter om lag 4 timer samtaler og e-post utvekslinger og Han forteller e å treffe alle knappene jeg fikk tilgang til. Det var en USA-ferie (2 september 2016), så det måtte gjøres den kvelden, og jeg måtte gå tilbake til London, men i helgen oppdaget jeg at deres indikatorer ikke fungerer på MT4, så jeg ba om full refusjon - men de sa de vil bare gi 50 Jeg ble fortalt at det demonstrerte autofib-verktøyet ville fungere på MT4 kartleggingsplattform - de sa ja, men visste hva jeg mente, men de mente at plattformen deres koblet til meglere som gir MT4 slik at de kan gi feil svar og late som at Kjøper forstår hva de betyr. Dette er svindel i boken min. De nektet å ære sine Iron Clad 100 penger tilbake RISK GRATIS garanti og de personlige garantiene tilbys av presentatøren for folk å prøve produktet. Jeg var den første som fikk GRATIS Scholarship-alternativet, men de betalte meg full pris på kortet mitt. De sa da at jeg ikke kvalifiserte for 100 tilfredshet moneyback gurantee de lovet. For meg er bedragerisk. Jeg lurer på om personen som hevdet at han fikk pengene tilbake var faktisk en ansatt i MTI. Jeg ble heller ikke vist hvordan du får de lovede 2000 pips, og jeg mottok ikke 2000-sjekken fordi de ikke klarte å gjøre dette. Smart salg gimmicks lett å si, men aldri bevist. Jeg prøver å få s 75 refusjon gjennom mitt CC, da 2 måneders eller 60 dagers garantiperiode er laget for å blokkere CC-tilbakebetaling. Også de gjør presentasjonen på en 3-dagers ferie i USA for å komme seg rundt 3-dagers USA-avkjølingsperiode. Dette betyr at kjøperen ikke har noen USA-beskyttelse i tilfeller av presentasjonssalg og ikke bare at de sier at fordi det ikke var fysisk ansikt til ansikt, dvs. Internett-presentasjon betyr at ingen i USA er beskyttet av USAs lover, bør de forsøke å få en umiddelbar full refusjon. Da de fortalte meg at fyren i den andre enden av telefonen var ganske kåten i veien, avbrød han mangelen på lovlig bruk av kjøperen. Selvfølgelig, siden de er stengt i 3 dager på grunn av ukenes slutt og mandagskvelden, vil de fleste ikke kvalifisere for USA full refusjon i alle fall. Klart en skruppelløs gruppe av mennesker som har til hensikt å rippe folks hjerter ut. Online Forex Trading Ofte referert til som FX eller Forex anses det å være det mest likvide markedet i verden. Forexmarkedet er plattformen for handel med globale valutaer. Med en daglig omsetning målt i trillioner av amerikanske dollar slår Forex-markedet den samlede omsetningen av globale aksje - og obligasjonsmarkeder. På MTI Markets gir vi alle kunder de beste tilbudte markedsrenten for å forbedre deres trading ytelse gjennom pålitelige og helt gjennomsiktige handelsforhold, inkludert stramme sprekker, innflytelse på opptil 1: 500 og lave ventetider. Med MTI Markets kan du handle opptil 50 forexpar på MetaTrader 4 og øke handelsstrategien din med et klikk på en knapp. Hvorfor Trade Forex 250 instrumenter på Metatrader 4 Hurtig ECN-utførelse, ingen avslag Investorer er trukket til Forex trading på grunn av de store handelsvolumene og likviditeten som representerer den største aktivaklassen i verden. Andre faktorer som gjør Forex trading populære er: Geografisk distribusjon av markeder Kontinuerlig drift (søndag 22:00 - fredag ​​22:00 GMT) Stort antall markedsdeltakere, inkludert banker, kommersielle selskaper, investeringsforvaltningsselskaper, Forex meglere, hedgefondspekulatorer og til og med individuelle handelsmenn. Forex Trading Forex handelsfolk spekulerer på verdien av en valuta sammenlignet med en annen for å generere fortjeneste. FX-handel utføres typisk på marginalkontoer og bransjepraksis er å handle på relativt små marginbeløp. Valutater som handles mot amerikanske dollar (USD) kalles Majors, og disse utgjør de høyeste volumene av Forex-handler. Med MTI Markets vil du nyte noen av de beste forex trading forholdene som deg: Få tilgang til ulike store og eksotiske valutapar Handel med alle de store, høyt likvide valutaparene. Fordel på tilgang til et basseng av likviditetsleverandører. Beløpet deponert hos MTI Markets på tidspunktet for å åpne en handelskonto er kjent som det første innskuddet og fungerer som margin tilgjengelig for din handelskonto. Marginasjonsbeløpet forenkler nivået på utveksling eller innflytelse tillatt for handel. MTI Markets forbeholder seg retten til å likvide de stillingene du har tatt om den første innskudds - og variasjonsmarginen ikke dekker tapene som oppstår. For å lære mer om Margin amp Løfting klikk her En Pip er det minste beløpet for bevegelse for en valuta. En pip i EURUSD-par er et trekk på 0,0001 eller 1100th av en cent. En pip i USDJPY-paret er et trekk på 0,01 eller 110 prosent av en cent. For eksempel hvis verdien av GBPEUR øker med en pip, vil den oppgitte prisen endres fra 1.2478 til 1.2479. Antallet pips som et valutapar trekker bestemmer overskuddet eller tapet for en handel. En Forex mye brukes til å beregne verdien av en avtale. Hver avtale er verdsatt til et bestemt antall, som er standard enhetens størrelse på transaksjonen. Et standardparti er vanligvis lik 100.000 enheter av basisvalutaen, og en mini-del er 10.000 enheter, mens en mikrosal er 1000 enheter. Med MTI Markets kan forhandlere velge følgende massestørrelser mens handelsvaluta: Standard masse størrelse 100.000 enheter - USD 10 for hvert pipflytt - Innflytelse på 100 til 1 Mini-størrelse størrelse 10.000 enheter - USD 1 for hver pip-bevegelse Micro-lot størrelse 1000 enheter - USD 0,10 for hver pipeflytting MTI Markets er et merke som eies og drives av MTI Investments LLC, et finansielt selskap som tilbyr handel med finansielle og råvarebaserte derivater og andre verdipapirer, lisensiert av International Business Corporation Act. MTI Markets tilbyr ikke sine tjenester til beboere i visse jurisdiksjoner som USA, Nord-Korea, Myanmar, Sudan og Syria. RISIKO ADVARSEL Handelen i ForexCFDs innebærer betydelig risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Handel i finansmarkedene kan føre til tap av noen eller alle dine opprinnelige investeringer, og du bør derfor ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Trading on Margin Leverage kan virke mot deg så godt som for deg. Du bør være fullt klar over alle risikoer som er involvert i handel, og bør søke profesjonelt råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Markedsførere (MTI) - anmeldelse Besøk nettstedet AML, bruk diskusjonstråden som er koblet til denne anmeldelsen, hvis du vil dele ytterligere informasjon. Andre nettsteder av dette selskapet inkluderer: FOREXTIPS, ITRADEFX, nextstepfinancialholdings Market Traders Institute Inc. (MTI) er et utdanningssystem for utenlandsk valuta (forex) basert på Orlando-forstaden Lake Mary, Florida. MTI ble grunnlagt i 1994 av FX Chief Jared F. Martinez. MTI kombinerer tidsprøvde utdanningsteknikker, state-of-the-art tradinganalyseprogramvare, interaktive onlineanalyserom og omfattende live online-støtte for valutamarkedet. For mange er MTI synonymt med høye standarder, effektiv undervisning, lydundervisningsmateriale og en dedikert satsing på prestasjonsorienterte resultater - ikke teori. Opplevelsen jeg har hatt hittil med Market Traders Institute har vært ekstremt positiv og vil anbefale dem til alle som er seriøse om at jeg bor i Columbus, Ohio, og kjøpte Ultimate Traders Package den 3. uken i august. Selv om jeg ikke er ny til handel i FOREX og tilbrakte flere år trening på den angitte Light Green Lightquot-programvaren, har jeg aldri lært prosessen med teknisk handel. Jeg kjøpte pakken skal jeg reise til Orlando neste uke for å delta på en 4-dagers Mastery Class undervist av Jared Martinez. Jeg tok levende klassen av to grunner 1. Jeg ønsket å få en følelse for selskapet og it039s folk og 2. Sjekk ut kvaliteten på utdanningen. Jeg betrakter meg som en ganske god dommer av karakter og etter den første timen av klassen må jeg fortelle deg at Mr. Martinez er en mann med høy integritet. Jeg fant medarbeiderne å være veldig lydhør og omsorg for studentens behov. Mr. Martinez er åpen for å dele litt av sin bakgrunn og tilbrakte betydelig tid i løpet av de fire dagene, og lærer ikke bare mutter og bolter på programvaren, men også psykologhandel og viktigheten av å få hodet rett. Materialene var alle profesjonelt ferdige, og hvis han fant en skrivefeil ble det gitt til personalet å korrigere og umiddelbart distribuert til klassen. Klassen ble streamet på nettet også, og Mr. Martinez tok seg av å sørge for at de studentene også var aktivt involvert. Sammen med pakken er det et vell av daglige webinarer å delta med Analyst on Demand som en av dem. Alle disse er arkivert slik at du kan gå tilbake så langt en 5 år for å finne emner av interesse. Trening er dyrt i disse dager, men forsøk på å handle uten riktig kunnskap er en dyr vei å reise også. Tidligere har jeg mistet mer enn kostnaden av denne pakken, og jeg prøver å lære på egen hånd (dette kan være en kostbar innsats). Selvundervisning kan fungere for noen, men fungerer ikke for meg og til slutt innrømmet det. Jeg har alltid tatt negative kommentarer som folk gjør om ethvert produkt jeg kjøper med et saltkorn og gjør alltid min egen forskning også. Som jeg sa tidligere brukte jeg flere år på å trene folk til å benytte Forex trading software. Jeg kom til den konklusjonen at ikke alle, men de fleste som blir misfornøyde, ville heller at datamaskinen skulle spytte penger med liten eller ingen innsats, eller de hadde ikke den dype forankret ønske om å legge ut den innsatsen det trengs for å lære. Folk flunk ut eller slutte college hver dag. Som konklusjon, selv om det har vært litt kort tid, er jeg helt fornøyd med kjøpet jeg laget og enda mer fornøyd med erfaringen jeg har hatt med Market Traders Institute. Jeg anbefaler det veldig høyt. Utmerket utdanning og lærere. Jeg tok bare Mastery Final kurset. Dette kurset fulgte bare min UTP kurs og mange, mange webinars. Alt det som jeg lærte var svirrende i hodet mitt. Prinsippet er lett å forstå, men søknaden er noe annet. Uansett fortsetter jeg å utvikle seg. Nå da jeg kom til Mastery-kurset, lærte jeg at jeg trolig ville gå tapt på et så høyt nivå av handel etter UTP, men tværtimot gjorde det alt det grunnleggende virvlende, ta form og bli forståelig. Jeg ble ikke et øyeblikkelig pro, men i det minste visste jeg hvor jeg skulle sette stykkene i puslespillet. Jeg fikk et ganske godt samlet bilde av all denne informasjonen, og det hjelper mye. Min fremgang vil fortsette å bli bedre. Å vite det grunnleggende er viktigere enn å vite verktøyene for å tjene penger. Hvis noe går galt, må du fortsette med det grunnleggende. Det betyr ikke at jeg vil kjøpe noen verktøy til slutt. Holde opp det gode arbeidet MTI. Etter masterstudiet hadde jeg inntrykk av at jeg nettopp hadde fått nøklene til vauten. Gtr Manchester, Storbritannia MTI - Stopp gjemmer deg og begynn å støtte studentene dine. Jeg legger inn dette i håp om at noen fra MTI endelig anser å svare på mine siste e-postmeldinger og telefonmeldinger. Jeg ble med litt over 6 måneder siden og har hatt mange frustrasjoner med organisasjonen i løpet av denne tiden. Det opprinnelige UTP-innholdet er bra, selv om det er dyrt, men den pågående støtten er uheldig - med mindre du er forberedt på å fortsette å kaste penger på den endeløse suksessen til nye, unike, mega pip-genererende produkter, plager de uopphørlig på deg. Kom igjen, MTI slutter å gjemme seg og ha en åpen og åpen diskusjon om noen av feilene i ditt tilbud og hvor du lar så mange av studentene dine ned.

No comments:

Post a Comment